مخالفت یاتا با تحریم آسمان بلاروس| اهمیت زمان‌بندی دقیق در اجرای بهسازی باند مهرآباد

مخالفت یاتا با تحریم آسمان بلاروس، اهمیت زمان‌بندی دقیق در اجرای بهسازی باند مهرآباد و نصب ILS جدید فرودگاه اهواز در نیمه دوم سال از اهم اخبار در حوزه هوایی در هفته‌ گذشته هستند.

به گزارش «اقتصاد ما» به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مخالفت یاتا با تحریم آسمان بلاروس، اهمیت زمان‌بندی دقیق در اجرای بهسازی باند مهرآباد، نصب ILS جدید فرودگاه اهواز در نیمه دوم سال و وارسی پروازی سامانه‌های کمک ناوبری هفت فرودگاه کشور از اهم اخبار در حوزه هوایی در هفته‌ گذشته هستند.

رییس اتحادیه بین المللی حمل ونقل هوایی با انتقاد از تصمیم اتحادیه اروپا برای تحریم آسمان بلاروس، این اقدام را سیاسی خواند.

مدیرکل دفتر بهره‌وری حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: تا اواسط خردادماه ۱۴۰۰ با پرداخت حدود ۷۲ درصد از تسهیلات حمایتی دولت به شرکت‌ها و رانندگان حمل‌ونقل برون شهری آسیب دیده از کرونا، میزان تسهیلات پرداختی به فعالان این بخش به رقم ۳۴۰۰ میلیارد تومان رسیده است. (باقی این حبر را اینجا بخوانید)

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه پروژه باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد یکی از حساس‌ترین پروژه‌های فرودگاهی کشور در ۲۵ سال عمر این شرکت است، گفت: این عملیات می‌بایست طبق برنامه‌ریزی دقیق پیش رود و تاخیر در هیچ بعدی قابل پذیرش نیست. (باقی این حبر را اینجا بخوانید)

عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی در بیستمین جلسه کنترل پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ مهرآباد بر ضرورت اقدامات مقدماتی و همه هماهنگی‌ها برای عدم توقف در میانه راه تاکید کرد.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان از نصب سامانه ILS جدید فرودگاه اهواز در نیمه دوم سال جاری خبر داد. (باقی این حبر را اینجا بخوانید)

از ششم تا هفدهم خرداد با شروع دوره جدید وارسی پروازی فرودگاه‌های کشور، وارسی پروازی سامانه‌های کمک ناوبری در هفت فرودگاه کشور توسط کروی فلایت چک مرکز وارسی پروازی و خدمات هوایی انجام شد.

مدیرکل کنترل ترافیک هوایی از انتشار دومین بسته اطلاعات هوانوردی جمهوری اسلامی ایران در سال ۲۰۲۱ جهت به روزرسانی AIP با تلاش و پیگیری اداره اطلاعات هوانوردی خبر داد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.